Despre Grupul Groupama

     Cu peste 100 de ani de istorie, Grupul Groupama este unul dintre liderii industriei de asigurări. Născut din mutualismul agricol francez și bazându-și strategia de distribuție pe multiple canale și o strategie multibrand (Groupama, Gan și Amaguiz.com), Grupul își propune să fie alături de clienții și partenerii săi în momentele cheie din viețile acestora.

     Povestea Groupama începe în 4 iulie 1900, prin semnarea unei legi ce a pus bazele Asigurărilor Mutuale Agricole în Franța. Câțiva ani mai târziu, în 1986,  a fost creat numele ”Groupama”, aducând astfel împreună toate entitățile unui grup adaptat la noile condiții economice și o piață financiară în curs de globalizare. 

     În România Grupul a pătruns prin achiziționarea a trei companii locale de asigurări: Asiban, BT Asigurări și OTP Asigurări.

Despre Groupama Asigurari

     Suntem astăzi unul dintre liderii pieței de asigurări din România, recunoscut pentru calitatea serviciilor și soluțiile flexibile de asigurare oferite celor peste 1 milion de clienți individuali și peste 80.000 de companii.

     Strategia noastră de dezvoltare este orientată în jurul celui mai important partener, clientul, pentru care dezvoltăm produse și servicii simple și flexibile, adaptabile nevoilor acestuia, care să îi asigure continuitatea planurilor atunci când apar evenimente neprevăzute.

Care sunt principalele noastre valori

     Strategia companiei vizează câștigarea preferinței românilor și creșterea în mod sustenabil, având  la bază valorile care ne ghidează în întreaga noastră activitate: proximitate, solidaritate, responsabilitate și performanță. 

     Proximitate: atât umană, cât și geografică, aceasta determină capacitatea noastră de a oferi clienților răspunsuri concrete și adaptate nevoilor lor.

 

     Proximitate: atât umană, cât și geografică, aceasta determină capacitatea noastră de a oferi clienților răspunsuri concrete și adaptate nevoilor lor.

 

 

     Solidaritate: economică și socială în același timp; aceasta este una dintre componentele fundamentale, istorice, ale Grupului. Se traduce prin punerea la dispoziție a resurselor și expertizei noastre pentru a face față neprevăzutului și pentru a asigura continuitatea planurilor clienților și partenerilor noștri.

 

     Solidaritate: economică și socială în același timp; aceasta este una dintre componentele fundamentale, istorice, ale Grupului. Se traduce prin punerea la dispoziție a resurselor și expertizei noastre pentru a face față neprevăzutului și pentru a asigura continuitatea planurilor clienților și partenerilor noștri.

 

     Responsabilitate: reprezintă angajamentul tuturor în cadrul Grupului pentru satisfacerea nevoilor clienților noștri, garanția performanțelor proprii, pe care o demonstrăm prin acțiunile noastre de prevenire a riscurilor.

 

     Responsabilitate: reprezintă angajamentul tuturor în cadrul Grupului pentru satisfacerea nevoilor clienților noștri, garanția performanțelor proprii, pe care o demonstrăm prin acțiunile noastre de prevenire a riscurilor.

 

 

     Performanța:  pentru noi, performanța înseamnă clienți mulțumiți; reprezintă angajamentul nostru comun, în serviciul sustenabilității economice și sociale, având mereu clientul în centrul preocupărilor noastre.

 

     Performanța:  pentru noi, performanța înseamnă clienți mulțumiți; reprezintă angajamentul nostru comun, în serviciul sustenabilității economice și sociale, având mereu clientul în centrul preocupărilor noastre.

 

 

Angajator responsabil

     Știm că succesul nostru este direct legat de motivația și performanța angajaților noștri, de aceea investim constant în pregătirea și dezvoltarea principalei noastre resurse: oamenii. Mobilizăm și dezvoltăm activ toate resursele de care dispun aceștia, angajamentul, expertiza, competențele, etica profesională și atitudinea pozitivă, reușind astfel să consolidăm relația cu cel mai important partener al nostru, clientul.

     Astfel, prin aportul angajaților noștri, reușim să oferim zi de zi soluții simple, flexibile și inovatoare clienților și partenerilor noștri și ne implicăm activ în dezvoltarea pieței de asigurări din România. Promovăm egalitatea de gen și incluziunea, contribuim la combaterea discriminării și urmărim ca timpul petrecut la locul de muncă să fie unul de calitate. La toate acestea se adaugă încă o responsabilitate importantă: aceea față de comunitate. Alături de partenerii noștri dezvoltăm proiecte cu impact în mediul social, susținem performanța și dăm mereu dovadă de solidaritate. 

Angajator responsabil

     Știm că succesul nostru este direct legat de motivația și performanța angajaților noștri, de aceea investim constant în pregătirea și dezvoltarea principalei noastre resurse: oamenii. Mobilizăm și dezvoltăm activ toate resursele de care dispun aceștia, angajamentul, expertiza, competențele, etica profesională și atitudinea pozitivă, reușind astfel să consolidăm relația cu cel mai important partener al nostru, clientul.

     Astfel, prin aportul angajaților noștri, reușim să oferim zi de zi soluții simple, flexibile și inovatoare clienților și partenerilor noștri și ne implicăm activ în dezvoltarea pieței de asigurări din România. Promovăm egalitatea de gen și incluziunea, contribuim la combaterea discriminării și urmărim ca timpul petrecut la locul de muncă să fie unul de calitate. La toate acestea se adaugă încă o responsabilitate importantă: aceea față de comunitate. Alături de partenerii noștri dezvoltăm proiecte cu impact în mediul social, susținem performanța și dăm mereu dovadă de solidaritate. 

Premii recente

Clientul, cel mai important partener

     Una dintre misiunile noastre principale este aceea de a construi relații de calitate cu partenerii și clienții noștri. Totul pornește de la convingerea că un parteneriat de termen lung se bazează pe încredere, onestitate și respect reciproc, valori care ghidează de altfel și activitățile noastre de zi cu zi.

     Din dorința de a fi mai aproape de clienții noștri și a le oferi sprijinul necesar atunci când au nevoie, am lansat, în octombrie 2011, Centrul de Relații Clienți Alo Groupama (0374 110 110), care oferă posibilitatea de avizare a daunelor precum și informații în timp real cu privire la produsele și serviciile companiei și la stadiul de instrumentare și soluționare a dosarelor de daună.

Clientul, cel mai important partener

     Una dintre misiunile noastre principale este aceea de a construi relații de calitate cu partenerii și clienții noștri. Totul pornește de la convingerea că un parteneriat de termen lung se bazează pe încredere, onestitate și respect reciproc, valori care ghidează de altfel și activitățile noastre de zi cu zi.

     Din dorința de a fi mai aproape de clienții noștri și a le oferi sprijinul necesar atunci când au nevoie, am lansat, în octombrie 2011, Centrul de Relații Clienți Alo Groupama (0374 110 110), care oferă posibilitatea de avizare a daunelor precum și informații în timp real cu privire la produsele și serviciile companiei și la stadiul de instrumentare și soluționare a dosarelor de daună.

Groupama Asigurări SA

J40/2857/2010  

CUI 6291812

Cod LEI549300EO4TPESE4LEE73

București, Str. Mihai Eminescu nr.45, sector 1, 010513

Tel: 021 3058000

Fax: 021 3109967

Acest site utilizează cookie-uri.

Capital social subscris și vărsat: 122.648.464​ lei

Societate autorizată de ASF sub nr.RA-009

Acest site este proprietatea Groupama.

Toate drepturile sunt rezervate.

 

Groupama Asigurări SA

J40/2857/2010  CUI 6291812

Cod LEI549300EO4TPESE4LEE73

București, Str. Mihai Eminescu nr.45, sector 1, 010513

Tel: 021 3058000   Fax: 021 3109967

Capital social subscris și vărsat: 122.648.464​ lei

Societate autorizată de ASF sub nr.RA-009

Acest site este proprietatea Groupama.

Toate drepturile sunt rezervate.

Acest site utilizează cookie-uri.