Proximitate: atât umană, cât și geografică, aceasta determină capacitatea noastră de a oferi clienților răspunsuri concrete și adaptate nevoilor lor.
Solidaritate: economică și socială în același timp; aceasta este una dintre componentele fundamentale, istorice, ale Grupului. Se traduce prin punerea la dispoziție a resurselor și expertizei noastre pentru a face față neprevăzutului și pentru a asigura continuitatea planurilor clienților și partenerilor noștri.
Responsabilitate: reprezintă angajamentul tuturor în cadrul Grupului pentru satisfacerea nevoilor clienților noștri, garanția performanțelor proprii, pe care o demonstrăm prin acțiunile noastre de prevenire a riscurilor.
Performanța: pentru noi, performanța înseamnă clienți mulțumiți; reprezintă angajamentul nostru comun, în serviciul sustenabilității economice și sociale, având mereu clientul în centrul preocupărilor noastre.
Angajator responsabil
Știm că succesul nostru este direct legat de motivația și performanța angajaților noștri, de aceea investim constant în pregătirea și dezvoltarea principalei noastre resurse: oamenii. Mobilizăm și dezvoltăm activ toate resursele de care dispun aceștia, angajamentul, expertiza, competențele, etica profesională și atitudinea pozitivă, reușind astfel să consolidăm relația cu cel mai important partener al nostru, clientul.
Astfel, prin aportul angajaților noștri, reușim să oferim zi de zi soluții simple, flexibile și inovatoare clienților și partenerilor noștri și ne implicăm activ în dezvoltarea pieței de asigurări din România. Promovăm egalitatea de gen și incluziunea, contribuim la combaterea discriminării și urmărim ca timpul petrecut la locul de muncă să fie unul de calitate. La toate acestea se adaugă încă o responsabilitate importantă: aceea față de comunitate. Alături de partenerii noștri dezvoltăm proiecte cu impact în mediul social, susținem performanța și dăm mereu dovadă de solidaritate.
Premii recente
Clientul, cel mai important partener
Una dintre misiunile noastre principale este aceea de a construi relații de calitate cu partenerii și clienții noștri. Totul pornește de la convingerea că un parteneriat de termen lung se bazează pe încredere, onestitate și respect reciproc, valori care ghidează de altfel și activitățile noastre de zi cu zi.
Din dorința de a fi mai aproape de clienții noștri și a le oferi sprijinul necesar atunci când au nevoie, am lansat, în octombrie 2011, Centrul de Relații Clienți Alo Groupama (0374 110 110), care oferă posibilitatea de avizare a daunelor precum și informații în timp real cu privire la produsele și serviciile companiei și la stadiul de instrumentare și soluționare a dosarelor de daună.